Tuotteiden toimitus ja palautukset

Toimitus

Tuotteet lähetetään useimpien tuotteiden kohdalla suoraan tehtaalta toimitusosoitteeseen. Tällaisia tuotteita ovat mm. kaikki lastenvaunut. Toimitusaika on n. 2-3viikkoa. Joitakin tuotteita voidaan lähettää suoraan Suomen varastoltamme, jolloin toimitusaika on noin 1-5 arkipäivää, ja tästä on maininta tuotekortissa. Toimitusaika lasketaan alkavaksi siitä hetkestä, kun tilaus näkyy meillä maksettuna.

Kaikki tuotteet toimitetaan postin / itellan kautta. Saat seurantakoodit sähköpostiisi, kun tuotteet on lähetetty. Seurantakoodien avulla voit seurata pakettien kulkua ja tehdä tarvittaessa osoitteenmuutoksen ottamalla yhteyttä postin asiakaspalveluun. Huomioithan että seurantakoodit alkavat toimimaan vasta, kun paketti on rekisteröity Suomessa. Tämä kestää useimmiten noin viikon tuotteiden lähtemisestä matkaan.

Mikäli posti ei saa toimitettua pakettia perille asti, jää se säilytykseen lähimpään postikonttoriin, josta paketin voi noutaa kahden viikon ajan. Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanottamasta pakettia tai jättää paketin hakematta postista, palautuu paketti varastollemme. Pidätämme oikeuden periä tällaisessa tilanteessa syntyvät ylimääräiset toimitus- ja uudelleenlähetyskulut asiakkaalta.

Toimituskulut

Kaikki hinnat sisältävät toimituskulut lähimpään postiin. Halutessasi voit valita myös kotiinkuljetuksen lisämaksua vastaan.

Palautukset ja reklamaatiot

Jos haluatte palauttaa tuotteen, ottakaa ensin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@vauvakulma.fi

Kaikilla tuotteillamme on 14 pv:n palautusoikeus alkaen tuotteen vastaanottopäivästä.

Tuoteen paketti tulee aina avata varoen ja pakkausta vaurioittamatta. Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa ja se tulee lähettää takaisin alkuperäisessä pakkauksessa. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta.

Paketin sisältö tulee aina tarkastaa ennen tuotteen käyttöönottoa. Jos toimituksesta puuttuu osia, tulee puuttuvista osista reklamoida ennen tuotteen mahdollista kokoamista.

Jos tuotteessa on vikaa, pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluun ja ottamaan viallisesta / vahingoittuneesta osasta kuvan ja liittämään sen sähköpostiviestiin. Jos lähetyksestä puuttuu jokin osa, katsokaa mahdollinen osanumero pakkauksen manuaalista.

Palautuskulut tulevat asiakkaan maksettavaksi. Palautukset voi lähettää Postin kautta osoitteeseen Paakakatu 2, 90520 Oulu. Palautusta ei voi lähettää postiennakolla.

Palautuksen käsittely kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset tulevat varastollemme kootusti viikottain. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tuotetta tai jättää tuotteen noutamatta, tuote palautuu varastollemme. Tätä ei pidetä ehtojen mukaisena palautuksena ja pidätämme oikeuden periä palautumisesta ja mahdollisesta uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut asiakkaalta.

Jos palautat tuotteen, muista ottaa postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.