Vauvakulma.fi palveluehdot

Lähettämällä tilauksen sitoudut noudattamaan näitä ehtoja

1. Tilaajana ja maksajana voi toimia vain yli 18-vuotias. Alle 18-vuotiaan tilaukset tulee tehdä huoltajan nimellä ja suostumuksella

2. Asiakas vastaa antamiensa henkilötietojen oikeellisuudesta.

3. Asiakas vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan tehdyistä tilauksista. Asiakas on yksin vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

4. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

5. Tilauksen lähettäminen on aina sitovaa.

6. Tilattu tuote/tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes kauppahinta on kokonaisuudessaan suoritettu.

7. Kaupan peruminen: Yksityisasiakkaalla on 14 päivän peruutusoikeus.

8. Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Oikeus hintojen muutokseen ilman eri ilmoitusta pidätetään

9. Asiakas suostuu vastaanottamaan yrityksen uutiskirjeitä. Asiakkaan sähköpostiosoite poistetaan uutiskirjelistalta sitä pyydettäessä.

10. Preeco Trading Oy pidättää oikeuden:

a) Katkaista asiakassuhde yksipuolisten väärinkäytösten, jatkuvien palautusten, maksamatta ja peruuttamatta jätettyjen tilausten, tai toistuvien peruutusten vuoksi ilman eri perustelua tai ilmoitusta.
b) Laskuttaa asiakkaalta toistuvista peruutuksista /maksamattomista tilauksista aiheutuneet ylimääräisen työn kulut.
c) Peruuttaa tilauksen ja palauttaa tilatut tuotteet takaisin verkkokauppaan laskun ollessa maksamatta 15. päivänä laskuun merkityn eräpäivän jälkeen ilman eri ilmoitusta.

Toimitus

Tuotteet lähetetään useimpien tuotteiden kohdalla suoraan tehtaalta toimitusosoitteeseen. Tällaisia tuotteita ovat mm. kaikki lastenvaunut. Kunkin tuotteen toimitusaika on ilmoitettu tuoteisvulla, muuten toimitusaika on noin kolme viikkoa. Joitakin tuotteita voidaan lähettää suoraan Suomen varastoltamme, jolloin toimitusaika on noin 1-5 arkipäivää. Toimitusaika lasketaan alkavaksi siitä hetkestä, kun tilaus näkyy meillä maksettuna.

Kaikki tuotteet toimitetaan postin / itellan kautta. Saat seurantakoodit sähköpostiisi, kun tuotteet on lähetetty. Seurantakoodien avulla voit seurata pakettien kulkua ja tehdä tarvittaessa osoitteenmuutoksen ottamalla yhteyttä postin asiakaspalveluun. Huomioithan että seurantakoodit alkavat toimimaan vasta, kun paketti on rekisteröity Suomessa. Tämä kestää useimmiten noin viikon tuotteiden lähtemisestä matkaan.

Mikäli posti ei saa toimitettua pakettia perille asti, jää se säilytykseen lähimpään postikonttoriin, josta paketin voi noutaa kahden viikon ajan. Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanottamasta pakettia tai jättää paketin hakematta postista, palautuu paketti varastollemme. Pidätämme oikeuden periä tällaisessa tilanteessa syntyvät ylimääräiset toimitus- ja uudelleenlähetyskulut asiakkaalta.

Toimituskulut

Kaikki hinnat sisältävät toimituskulut lähimpään postiin. Voit myös valita kotiinkuljetuksen lisämaksua vastaan.

Palautukset ja reklamaatiot

Jos haluatte palauttaa tuotteen, ottakaa ensin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@vauvakulma.fi

Kaikilla tuotteillamme on 14 pv:n palautusoikeus alkaen tuotteen vastaanottopäivästä.

Tuoteen paketti tulee aina avata varoen ja pakkausta vaurioittamatta. Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa ja se tulee lähettää takaisin alkuperäisessä pakkauksessa. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta.

Paketin sisältö tulee aina tarkastaa ennen tuotteen käyttöönottoa. Jos toimituksesta puuttuu osia, tulee puuttuvista osista reklamoida ennen tuotteen mahdollista kokoamista.

Jos tuotteessa on vikaa, pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluun ja ottamaan viallisesta / vahingoittuneesta osasta kuvan ja liittämään sen sähköpostiviestiin. Jos lähetyksestä puuttuu jokin osa, katsokaa mahdollinen osanumero pakkauksen manuaalista.

Teemme palautukselle pakettikortin, jolla paketin voi palauttaa postin kautta. Pidätämme oikeuden periä palautuksesta aiheutuvat kustannukset

Palautuksen käsittely kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset tulevat varastollemme kootusti viikottain. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tuotetta tai jättää tuotteen noutamatta, tuote palautuu varastollemme. Tätä ei pidetä ehtojen mukaisena palautuksena ja pidätämme oikeuden periä palautumisesta ja mahdollisesta uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut asiakkaalta.

Jos palautat tuotteen, muista ottaa postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.